جک جدید (2011و2012) ');return true;}document.write(''); return false; } Userllow" />

جک جدید (2011و2012)
برای کسانی که همیشه می خوان شاد باشن 
قالب وبلاگ

ببخشید یه سوال: شبا که میگن بگیر بخواب ، چی رو باید بگیرم؟
بیخیال بگیر بخواب!

فرستنده : بابلی کیجا


رک بگم: بیدار شو..!!!

فرستنده : مهربان


صف شب بخیر..! صبح ساعت چند بیدار میشی کارت دارم..!

فرستنده : مهربان


ببخشید حواسم نبود ، این اس ام اس رو میخواستم در طول روز برات بفرستم..!

فرستنده : مهربان


ببخشید این وقت شب مزاحم شدم...
میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟

فرستنده : 09122xxx939 - B2


پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)

فرستنده : رضا28


خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

فرستنده : علی . س


از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

فرستنده : علی . س


سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!

فرستنده : 09176xxx855


از باد پرسيدم پايان كار عشق چيست ؟ گفت : نفرين بر جدايي
البته ميبخشي 11شب...مزاحم شدم

فرستنده : 09393xxx392


شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لك‌لك موقع خواب يك پايش را بالا مي‌گيره؟
.
.
.
.چون اگر هر دو را بگيرد، مي‌افتد!

فرستنده : Arsin


فردا فصل پشم چينى گوسفنداست
.
.
شب زود بخواب تا صبح اولين نفر باشى



سلام !! ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!! اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم

فرستنده : Essi


سلام.
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

فرستنده : Essi


نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:, ] [ 7:58 ] [ محمد حسین قلعه خانی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جک جدید (2011و2012) و آدرس jookst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 8635
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1